Cari Berita Menarik Di sini!

Wednesday, July 21, 2010

Kenduri Kawen Adik Bongsu



Tarikh Kenduri : Sabtu lepas (dah sudah dah)

Yang Best:
1. Adik aku dah kawen
2. Aku n Famili dapat saudara yg baru (ye la.....dah ada ipar yg baru kann)
3. Kenduri yg ramai orang banget
4. Banyak yg best sampai aku pun tak ingat (oh ye...dua dua pengantin ni hafiz, alhamdulillah...boleh la korang bimbing abang korang nih)

Yg Tak Best:
1. Pencuri dalam kenduri.....(duit n purse mak aku lesap....gone RM400. Duit wife aku gone RM300)

Moral: Kunci bilik korang bila ada kenduri. Diorang ni memang pantas betul bila buat kerja kerja tak berfaedah cam ni....kat akhirat nanti tau le nasib korang......Tuhan tu Maha Adil....

Ape daaaa....kenduri dah dijemput...makan sudah,minum sudah, barkat pun dah ambik....abis ngn purse tuan rumah pun ko copet....
kalau ko baca entry ni....ko pulangkan la balik ye....mak aku tu pemaaf orangnye....cuma ko tahan je ar kena khutbah dia nanti.....

No comments:

Post a Comment