Cari Berita Menarik Di sini!

Monday, June 15, 2009

Kepada yg suka pakai skirt dan mini skirt....




Kepada wanita & remaja perempuan Malaysia... Di dapati skarang ni,trend memakai skirt telah menular merata rata...(apa yg aku nampak...artis kita yg dok mula trend ni...pastu orang kita ikut).
Entah ape yg seronok orang perempuan nak tayang buah dada diorang dan peha+betis kat tengah tengah khalayak ramai ni pun aku tak paham. Bila kita usha dari atas sampai bawah, buleh plak diorang tanya....." ape tengok tengok". jawapan saya senang aje..."Dah awak tayang, saya tengok le"... cepat cepat diorang blah.

Saya juga tak tergamak nak ajar anak saya untuk cakap..."Eeee tak malu nampak Nenennn". Biar diorang yg menyusahkan mata saya ni nak mengelakkan maksiat mata terutama di pasaraya pasaraya ni rasa malu sikit bila dengar budak kecik cakap macam tu. Budak kecik macam anak saya tu pun tau malu. Ape la korang korang ni wanita / remaja pompuan.... Dah kalau alang alang nak tayang tu...aku cadangkan korang buat persembahan bogel beramai ramai 1 hari.

haaaa tatap lah gambar tu...ni kalau sluar dalam korang yg jadi mangsa....aku padan kan muka korang je. Nak tayang sangat. Aku tak salahkan pencipta teknologi ni. Dia dapat idea pun dari korang la jugak wahai umat perempuan wehhhhh.....
Kepada penggemar skirt & dipertonton kepada khalayak ramai (wanita muslim terutamanya)..You all sucks!

Jauhi dirimu dari belenggu Maksiat!




No comments:

Post a Comment