Cari Berita Menarik Di sini!

Saturday, May 1, 2010

Hari ni bersiar siar di Johor Bharu



Hari ni 1/5/2010,
hari buruh sedunia,....tapi aku bekerja (dalam O & G mana ada istilah hari buruh huhu)
habis bekerja, aku tak terus masuk bilik hotel..
aku merayau ke tempat tempat yg kali terakhir aku jejak tahun 2002/2003 dulu.

aku merayau ke bandar pasir gudang...melihat bukit layang layang, aku ke flat mse...melihat rumah lama tempat aku berteduh masa mula bekerja dahulu....

aku ke pekan JB....saje bersesak sesak dengan warga kota singa...masuk ke city square...wahhhhh mata ku mula naik meluat. Naik lif, didepanku dihidang spender aweks,
turun lif...dihidang dengan lurah dendam.....mana aku nak larikan mata aku ni...aku pun tak tau.

wanita wanita sekarang nampaknya sangat bangga menayang aset aset mereka....apa yg diorang bangga sangat aku pun tak tahu....kalau kena pegang, kena raba ngn mamat mamat kaki gilos seks kang...marah, repot polis...walhal...korang ni yg buat sexual harrasment...takpe la pulak....

dunia dunia......
nanti aku sambung cerita lagi....malas betul lah aku nak upload gambar dalam blog aku nih...kalau ada gambar lagi mantap cerita kot

No comments:

Post a Comment