Cari Berita Menarik Di sini!

Friday, May 14, 2010

Ini dah Lebih

Aku pun tak paham....apa yg pemimpin negara aku ni dah buat.
Sialan sungguh.
Apa dia fikir dengan meluluskan lesen judi bolasepak tu dapat membendung judi?
Hello pak Najib.....
otak lu letak kat mana ni????
lu tak takut neraka Tuhan ke?
mana akal fikiran waras kau ni....

mintak maaf la aku berkasar bahasa dalam post ni (sebab aku rasa orang macam ni memang layak dapat balingan kasut macam presiden US- si laknatullah George Bsh kena dulu)

Cepat la kerajaan ni tumbang. Menyusahkan rakyat....
Ada ke lagi menggalakkan judi....
(sila perhatikan keadaan terkini....makin hari makin banyak cabutan bertuah special draw sports toto tu) - pemimpin yg macam ni korang kata pemimpin Islam? korang ni mata letak kat mana...otak letak kat mana....sedar le orang Melayu yg mengaku Islam wei......
masih menyokong dia bermakna masih menyokong judi, arak, zina yg berleluasa ni.....sendiri mau ingat la......

Kuasa ada ditangan, tapi judi jugak yg dia luluskan.....aduhhhhh aku geram.

No comments:

Post a Comment