Cari Berita Menarik Di sini!

Saturday, December 25, 2010

Cerita Saham ( Saham Petronas)

emmm... camne nak mula....
ok... kalau korang nak beli saham..... aku cadangkan korang beli saham saham syarikat Petronas.
ada...

1. Petronas Gas (Petgas)
2. Petronas Dagangan (PetDag)
3. MMHE
4. MISC
5. PetChem.

Saham saham ni sangat bersangkut paut dengan oil & gas. Naik rega minyak, naik jugak la rega rega saham ni. Merudum rega minyak...merudum gak kot...
saham saham lain yg aku rasa stabil.....adalah saham saham berkaitan pelabuhan....

Bintulu Port, Johor Port......

Kalau korang tanya aku....apa medium investment yg aku gunakan? Nanti aku hurai lagi.... (yg pasti aku ada saham PetChem tu.....sbab dapat skim belian saham utk kakitangan - harga sama je macam pasaran takde beza pun)

No comments:

Post a Comment