Cari Berita Menarik Di sini!

Sunday, November 15, 2009

Berpakaian macam tu nak buat ape?

Betul ke?
diorang pakai baju ke tu?

Apa tujuan kita berpakaian sebenarnya?
adakah utk menunjukkan aset yg kita ada (err...saya maksudkan perempuan lah disini)

Apa korang suka kami usha anda semua dari hujung rambut sampai hujung kaki?
Apa anda semua suka kalau kami sentuh tubuh anda?
Dah kalau tak suka.....kenapa pakai pakaian menjolok mata sangat nih? mini tube la..mini skirt la.....pakai baju nampak lurah dada lah...nampak spender la....
weh....kolot betul la korang ni
jalan jalan kat KLCC, pakai macam tu..bertamadun sungguh la kononnya....walhal....demmm pening kepala aku kalau tengok slalu sangat kat KLCC ni....tolongggglahhhh cik adik woi...aku tak larat dah tengok berita rogol dan bunuh yg banyak terpampang kat suratkhabar skarang nih.....korang la salah satu penyumbang utama penyebab berlakunya kejadian kejadian macam ni....(nape...tak percaya? meh aku bawak korang gi penjara..kita tengok apa pandangan orang kat sana bila korang datang pakai seksi macam tak de kain kat badan nih...tau la korang betul ke tidak apa aku cakap nih)

amacam makcik shahrizat.......tak kan tak nak komen n bendung kot permasalahan ni....apa raaaa

No comments:

Post a Comment