Cari Berita Menarik Di sini!

Monday, July 12, 2010

Bila bosan....

1. Kerja sudah,
2. Balik ke rumah sudah
3. kemas rumah sudah...
4. Tuntutan agama sudah...
5. Anak & Isteri tiada dirumah...
6. Piala Dunia pun dah tamat....
7. Nak baca kontrak malas....

jadi, aku pun mengupdate blog ni...menukar wajah dia....nak kasi lagi kemas dan supaya aku semakin rajin menulis.....

Orang kata, menulis ni menajamkan minda (ikut apa yg kita tulis lah...). Kalau mendengar tu...input..menulis pulak kira macam output lah....

Kawan Kawan sekolah lama aku pun sekarang ni dah rajin menulis blog (banyak masa korang ek walaupun bergelar doktor, enginyor dan suri rumah pun ada).

OK OK.... apa aku nak letak lepas ni kat blog nih....hmmmm link blog kawan kawan aku kot....sabar ye....aku tengah fikir cara terbaik utk sambung sambung link tu...kot aku malas, aku tempek je lah macam biasa....
ok caw cin cau....

No comments:

Post a Comment