Cari Berita Menarik Di sini!

Tuesday, July 13, 2010

Kenapa perlu bersedih & menangis?

"kita gembira tepuk tangan,plap plap
kalau kita gembira hentak kaki, plap plap
.....
kalau kita gembira beginilah caranya...kalau kita gembira tepuk semua...plap plap plap"

itu kalau kita gembira...
kalau kita sedih ?

Entri ni bukan le nak kondem kalau orang sedih je mesti nak nangis..(biasa budak budak je yg buat cam tu sbab nak tarik perhatian...minta orang pujuk)

Aku cuma nak luah rasa sedih aku kat dalam blog ni je....salah sorang yg aku sayang terpaksa dimasukkan ke spital....sakit kuat.
dah tu, dia boleh tak bagitau kat kitorang...tau tau je skarang tengah recovery.

aku amat terhutang budi dengan insan ini. walaupun takkan terbalas jasa dia, tapi sekurang kurangnya sebagai seorang insan yg dah jadi 'anak' dia...aku nak cuba jadi anak yg berbudi. benarkan aku, benarkan kami....

No comments:

Post a Comment