Cari Berita Menarik Di sini!

Saturday, July 24, 2010

Bila Penat

Petang petang ke Kedai Cik Leha
pekena segelas kopi halia
bila penat datang menyapa
moh la kita rehat seketika

apa guna wang berjuta
kalau dihati ikhlas tiada
bila kualiti dah takde dalam kerja
bos, ko tak tau kasi aku cuti ka

Kadang-kadang aku terfikir,
aku ni kesana kesini kerja kerja kerja kerja....lain takde.
nak pergi bercuti cuti Malaysia....
asyik asyik Kampung Bahagia - KKB, Kg Bahagia-KKB
(errr nama kampung bini aku tu KKB juga asalnya...Kampung Kubang Busuk)
hmmmm bile le aku nak berjalan jalan makan angin nih....
dari tahun lepas tertunda.
bini aku pun....dah start komplen....janji aku yg dulu tu tak tertunai tunai laie (nak bawak dia naik kapal terbang)...
Enrich point aku pun banyak nak expired tahun ni...

ahhhhh aku tak kira....tahun ni, abis je projek TBCP ni...aku nak amik cuti 10 hari straight....jalan jalan.....off henpon utk opis(tapi mak ayah mesti angkat punye kalau diorang call).....

tapi......
nak pergi mana ek.....
1. Lokasi
2. Belanja
3. Aktiviti disana

haruskah aku mengambil jalan senang....pergi dengan pakej tourist aje...abis cerita...
hehe.....
kasi le cadangan ye...

No comments:

Post a Comment